semoga berbahagia mendapat rahmat

limpah kurnia Tuhan yg Esa..........

20 December 2010

hanya 1 pintaku....

uuuwwwaaaaaaaaaa result sem 1 x bleh ambik lg woooo kihhhh3... addooooii,,,, proses TAPEM yg agak lambat sikit sbb tu dpt lambat, ambik result pon kene lee lambaaatt hahahaaa... lawakk3... haaiisshhhh... malang sungguh nasib tun ye...


da uruskan awal2 tp kene buat surat mukim lg surat pengesahan kematian lg....... rupa2nya tiada ibu bapa ni amat sukar sekali cheewwaahh... hehee buntuuuuu ! Nak harap kat sape? Nak bergantung kat sape? Nak mintak tolong sape? Kat sapeeee ??? jawapan yg mudah, sudah tentu kat Allah,,, tp tun x de penguat... huhuhhuuu.. sedih woooo...


uwwwwwaaaaaaaaaaaaaaa........... xde sape nak bg kata2 manis kat tun lg time susah2 ni (nasihat), tun nak mak tun, hanya mak tun yooo......


ohh mak, kenape dikma rase makin susah sgt skarang ni, ooohhh abah, kenapa dikma rase makin lemah sgt skarang ni.....


time susah2 camni baru tun nak kalut buat smyg2 sunat....
(jgn tiru mcm sayee)...kihh3...


apabila sedih, gelisah dan gundah gulana, tiada yg lain melainkan igtlah kpd Nya. Derita yg d alami itu semata2 ujian sekaligus penghapus segala dosa kecil kite... betol3, hal kecik je ni....


mudah2an Allah swt tunjukkan jalan keluar. Allah swt itu setiap saat mempunyai urusan dgn segala makhluk Nya... jalan keluar, tun kene korek duit tabung leee hihiiii...


Soobb3...



No comments: