semoga berbahagia mendapat rahmat

limpah kurnia Tuhan yg Esa..........

16 December 2010

dear friend.....

fatin fasihah hanafi, name yg cukup glamorrss bile d sebut, mesti cikgu2 n senior2 kenal...  hehheeehh... pelajar cemerlang di SMASRA n KISAS... sekarang menuntut d cairo university (bakal doc, i'Allah)..


2 dr kiri...



rindu kat ko fatin, x tau la bile boleh berborak lg.... hari tu balek malaysia, jumpe x sampai sehari ponnn, huisshhh tinggi melampaiii hahhaaaa,, melangut aku haa tgk dak fatin... adoooiii..

emmm dengar kabo ko x sihat2 lg,,,, pakcik hanafi dgn isteri trcintanya (hehhee) p terbang sane tgk ko, mcm serius je sakit ko! aku tanye miza, n qurat, n lain2 dorang cakap fatin rahsiakan sakitnya... mase chat dgn ko (ym), aku tanye ko sakit ke, x nak btau jugak.. uwwaaaa... kitorang x layak ke jd kawan ko ni sampai ko sakit pon kami x boleh tauuu...sobb333...sampi hati mu fatinnnn!! heheheheee....huhhh...

ok, x pe laahhh,, da ore x sudi kaann kihh3....doa kami sentiasa mengiringi ko...  semoga ceria selalu.. slamat stdy... jumpe lg... uuwwaaaa sdehh3 =(

*saaaayang fatin!

3 comments:

miza said...

sabo la ye ema..huhu aritu dy ckp nk cito tp x cito2.btol tuu kite doakn la ksejahteraan dy huhu

tun timah said...

uuwwaaaa,,, fatin da jauh hati dgn kiteee... soobb33

Anonymous said...

Doakan roh arwah Fatin Fasihah ditempatkan bersama orang2 yang soleh..

Ameen

http://perubatan.org/v3/peristiwa/142-induk/1530-jenazah-allahyarham-fatin-fasihah-selamat-dikebumikan