semoga berbahagia mendapat rahmat

limpah kurnia Tuhan yg Esa..........

16 February 2012

tahniah! utk diri sendiri, dan pesilat2 yg lain!

eheemmmm3.... post kali ini bukan utk membangga diri, tapi nak berlagak ! hah hah hahhhh ! aku berjaya, yeyeeehhhh !! hahahaaa... gurau wehh... tun dengan rendah hati ingin mengatakan betapa syoknya dapat bengkung hijau ! (setakat bengkung hijau, tak payah nak kerex, kata2 org yg iri hati haha) walaupon bengkung hijau ni takde lah sehebat mana kan, oleh kerana usaha yg tak gigih tak kan dapat de hijau2 nih hahaaa...

tun tak pasti la macam mana boleh terlibat dgn silat nih, walaubagaimanapun tun sebelum menyertai silat memang la kelihatan seperti budak lurus mcm highway


tetapi selepas menyertai silat dlm beberapa minggu, emmm tun mcm ada keyakinan sikit kot wha1000,,, xde lah,,, tun sebenarnya nak sampaikan kat kamu semua bahawasanya belajar seni mempertahankan diri amat penting sekali bagi kita semua okeh... hahhaaaa


bengkung hitam

bengkung putih

latihan bg bengkung hijau

mcm x percaya tun yg pendek tuh haha


akhirnya...........

berjaya hingga ke hijau...


lepas hijau merah, huisshhh xmaulah... nak patah pinggang ni rasanya...
cukuplah sampai hijau heheee...........

1 comment:

Fida Ezzani said...

baik2 ma.. ko tu dah la sakit kaki ! huhu