semoga berbahagia mendapat rahmat

limpah kurnia Tuhan yg Esa..........

04 March 2012

jgn tinggalkan tun....cici !

ohh cici... kenapa tinggalkan tun.. sebak d dada hampir tak bernafas... maafkan tun kerana menduakan cintamu, kehadiran wafdan membuatkan tun terlebih perhatian kepadanya, tapi tak bermakna tun melupakan cici... pulang lah cici, tun menanti penuh kesabaran...

bila aku salah tolong maafkanlah
ku tak ingin membuat kau menangis
aku tahu kau marah
aku tahu kau luka
tapi jangan paksa tuk berpisah


aku ingin selalu bersamamu
walau senang, walau kita susah


mungkin aku salah di matamu
mungkin aku lemah di matamu
tapi tak pernah terpikir
kau pergi tinggalkan aku

bila aku salah di matamu
bila aku lemah di matamu
ku hanya bisa memohon
maaf atas salahku

aku tahu kau marah
aku tahu kau luka
tapi jangan paksa tuk berpisah

cici oooooooooooooiii... come back to me ! hahaaa... mane leee pergi intan payung sekor nih, tun balik rumah minggu ni, langsung tak nampak cici, apetah lg nak berselisih... merajuk ke cici? bawak diri ke? hishhh....











 

No comments: