semoga berbahagia mendapat rahmat

limpah kurnia Tuhan yg Esa..........

12 July 2012

oh Allah

aku merinduiMu Allah....

jgn jauh dpd aku.....

aku merangkak, menagih, mengemis cintaMu.....

sungguh sgt hebat dugaanMu....

aku x tertanggung lg.....

andai mati itu terbaik bg ku

matikanlah aku dlm iman........

izinkan aku bersama mak abah

tiada sesiapa yg terbaik dlm memahami aku selain mak abah.....

aku


aku


aku


x sanggup



dan



x tahan



lagi....



beri lah petunjuk pd ku

aku sentiasa mencari hidayahMu

jangan tgglkan aku

Allah......................


tanpaMu aku benar2 kosong................


owh Allah, berderai air mata update blog kali ni.....

kegembiraan yg aku alami sebelum ni bukan kebahagiaan yg hakiki....

sesungguhnya

Kau maha mendengar....


ya Allah, aku mengaku dan aku malu..... aku x layak ke syurgaMu,

tp aku x sanggup ke neraka Mu........ x malunya aku berkata begini sedangkan aku byk langgar perintahMu

ampunkan dosa aku dan terimalah taubat ku...........

sesungguhnya Kau maha pengampun dosa2 besar.....





No comments: